Translate

dijous, 24 de setembre de 2009

Ha mort el rei de la selva.

No t'oblidarem mai gran Masai de Sant Celoni! Ens has deixat fent el què més t'agradava, però com ens dol aquesta marxa. No us perdeu el relat de www.culitoweb.blogspot.com

Et trobarem molt a faltar i et recordarem sempre.

BARCELONA, 23 (EUROPA PRESS) Un ciclista de 34 anys va morir ahir en un accident de trànsit en què es van veure implicades dues furgonetes a la C-35, a l'altura de Llinars del Vallès. Segons han informat avui els Mossos d'Esquadra, l'accident va passar cap a les 18.15 hores d'ahir i el ciclista, Xavier N.A., veí de Sant Celoni, va ser evacuat en helicòpter a l'Hospital Vall d'Hebron de Barcelona, on va morir. Els dos conductors de les furgonetes van resultar-ne il·lesos. En la col·lisió van intervenir-hi cinc dotacions dels Mossos d'Esquadra, dues dotacions de la Policia Local de Llinars del Vallès, serveis sanitaris i bombers.

2 comentaris:

sara novell ha dit...

Gràcies pels comentaris.
Una abraçada.
Sara Novell i Auleda

Edu Gomez ha dit...

Estoy dolido muy dolido siempre que te enteras de algún accidente te cabreas,pero sobre todo cuando tocan a un ciclista ,no hay cosa que me duela mas!! aunque no lo conozca de nada, me duele mucho muchisimo me acuerdo día y noche y lo paso realmente mal ,con una sensacion de impotencia y de injusticia, por que estoy seguro que el 99.9% es por culpa de los conductores,y lo digo por experiencia ya son 26 años los que llevo pedaleando por carretera y no hay día que salga que no se me pase por la cabeza si volveré a casa después del entreno.
Durante estos años he visto de todo cosas increíbles y que por suerte no ha pasado nada, con lo que podría haber pasado, en algunas situaciones que dices.... pero como es posible que esa persona sea capaz de jugarse la vida el y de 15 o 30 ciclistas que a veces rodamos en grupo los domingos, los que llevamos años en esto no les sorprenderá nada de lo que digo.

Animo a todos los ciclistas a seguir dando pedales hasta el final

A Xavier Novell no lo conocia personalmente,descansa en paz valiente