Translate

dilluns, 4 de novembre del 2013

Ciclocròs de Sant Joan Despí

Per fi ha arribat de nou el Ciclocròs!

Com hem disfrutat aquest matí amb rècord de participació de 170 malalts de la la bici..mil cares conegudes i sense nervis però amb moltes ganes escalfo, xerro i reconec el circuit fent 3 voltes amb ganes.
Oju al DATU! 33 corbes de 180 graus en 1 sola volta de circuit, i més de 20 sobre un terreny sorrenc dur i sec d'alló més relliscós.. total ideal per un paio expert en no plegar a les corbes.. però m'encanta!
Això si, molt ben marcat i senyalitzat per la gent del CC Sant Joan: un 10 per ells!

Estrany en mi avui, ens criden a la sortida i no estic nerviós. Em col·loco bé per l'exterior i atent al del pito surto com una bala.

La primera recta és de 300 m i tot asfalt amb pujada així que apreto i em poso per uns instants cap de cursa (gran satisfacció!), emparellat amb el Marc Ortega, al arribar al primer obstacle però, una pujada de 45 graus de pendent i 5 m de desnivell ja em passen uns quants 5 exaltats.. caram com surten tots.. com llops.. "tranki Asen.. que només és una cursa!!" a partir d'aquí és un continuo de patir a les corbes.. ai ai ai!! i gassss a fons a les rectes recuperant el temps perdut. Vaig unes corbes amb el gran Pere Joan que ha sortit malament, després veig a tiro a l'Alsina, però ja no tinc gas ni tècnica per atrapar-lo, per darrera es van acostant però tots solets s'entrabanquen o tenen algun problema i desapareixen menys el Marc Culell que se m'enxufa a roda i a les rectes el deixo, però a les zones tècniques em caça.. Vaig bé de ritme i no tinc cap defalliment fent gairebé les 6 voltes (198 paelles!) totes aprop dels 7 minuts inclús una volta a 6'55". En total he comès pocs errors, uns 4 o 5, però també he anat molt conservador a les zones complicades..

Al final 7è, regalant el 6è al Marc Cullel, que traça millor que jo en les infinites corbes amb grava i sorreta del circuit.

Satisfet, però segur que si hagués traçat millor hagués pogut fer 5è... jajajaja.. és el sinofós del ciclocròs.. la droga del cròs de la bici!!  seguirem i intentarem millorar!!




33 corbes de 180 graus o paelles, per volta!!





43 minuts a tope al 95 % de mitjana i 100 % de màxima! bon senyal!