Translate

diumenge, 16 de gener del 2011

Pujada dels Bombers al Puig de la Creu

Després del Rodillo d'avui em moria de ganes per seguir provant coses de la nova 29.. amb el dia que feia a les 9:00 ja pedalava pels camins!!
Pujada al puig altre cop.. avui més concentrat en el temps.. les pulsacions ja no em pujaven més.. potser l'efecte del NOx del Pump Gel de Victory-Weider m'ha fet pujar molt de ppm al principi però després amb el fred i el pas del temps les ppm ja anaven més baixes.
Total que em planto al peu del Puig, als dipòsits nous d'aigua i començo a pujar pels bombers.. regulant.. d'entrada se'm fa més dur pujar sense cap peu.. doncs vaig més ràpid que l'últim dia i més inflat, cosa que patina més.. però vaig ràpid! a Dalt un crono de 16:35 amb 147 ppm de mitjana.. crec que ésdels millors cronos que he fet mai.. i el millor que tinc sensació de poder rebaixar-ho molt!! crec que es pot baixar a un 15 min.

Després he continuat cap al pic del vent. Alguns retocs i videos de baixada, en honor a l'Isma que em demana que faci algún comentari.. no massa que la càmara em talla..
El bò és el segon video on per casualitat a la trialera de Cadafalch em trobo al Xavi (ídol) i al Llorenç! quin pler poder compartir ruta i traçades amb gent així!!



2 comentaris:

issola ha dit...

Quin fart de riure m'he fet quan he sentit el teu comentari. Ara bé, el nyec nyec ara ha passat a ser clec clec. Encara falta ajustar alguna cosa però no em preguntis quina. El segon utub millor que el primer amb més corriol i més entretingut, però segueixo pensant que per aquí per Terrassa la cosa està força millor, almenys no ens trobem amb els autocars del Imserso amb el jerseis a la cintura. Bon sistema aquest de fer autocontrarellotges. Això és un no parar. Potser a St Antoni ens veiem, jo aniré ammb les nenes a correr la infantil i després pujaré al Castell de Montjuich a fer unes sèries. Per un momento he tingut temptacions de muntar un rodet a casa i posar-me aquest utube teu. A veure si t'hauré d'agafar el relleu en això del ciclisme indoor?

Pep Tatché ha dit...

eiii! Isma!! si vols provar rodillos indoor, aviat podràs provar el BKOOL, que està resultant força divertit això de fer multiplayers! estàs donat d'alta al web de BKOOL??