


Per a ciclistes de 1,85 m crec que la roda de 26 " és totalment insuficient i en el meu cas, portar una roda de més diàmetre m'ha fet sentir molt més còmode des del primer moment. Si que és cert que la bici és més feixuga als canvis de ritmes i a les pujades fortes i prolongades, però planejant i a velocitats superiors als 15 km/h les rodes de 29 són imparables!! et fan volar per sobre les irregularitats del terreny.
Video demostratiu de la pujada al Puig de la creu per la cara nord (Camí dels Bombers) amb 0 peus i 18 minuts i 20 segons a 144 pulsacions de mitjana.. i sobrat. Amb el 29 de plat, 34 de pinyó i rodes de 29" (polsades).
Amb la 26 " vaig pujar a igualtat de condicions amb 18 minuts i 08 segons i 141 ppm mitjanes.. vol dir que no tot són flors i violes, sobretot en rampes tant extremes del 20 % mantingudes.. però molt més cómode amb la de 29.. això si.
1 comentari:
Excel·lent Pep!
Moltes gràcies,
Joan Manel
Publica un comentari a l'entrada