Translate

diumenge, 3 de gener del 2010

Ciclocròs o rodillo?

Avui a Sant Julià de Vilatorta he comprovat que no té res a veure el Ciclocròs amb el rodillo.. ahir em vaig trobar de muerte a sobre el rodillo fent un registre de més de 400 w durant 40 km.. imbatible. Vaig lider de la lliga internacional.. però avui els meus amics M-30 de la copa catalana m'han explicat qui eren els reis i el què costa anar endavant en una cursa de CX. Després d'una mala sortida, de 2 patinades a la primera volta i d'anar per terra a la segona.. m'he limitat a empenyer la burra amb una roda com un buit i a intentar sortir ilès de la batalla... De moment doncs seguiré donant guerra pel món mundial sense sortir del meu quarto de tortura!! que ho he trobat més segur! Fotos en breu.. tant bon punt els incondicionals (Mariona, Pau, Salva..etc.. gràcies!) les pengin als seus llocs!!

5 comentaris:

Lluis Ciclista ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Lluis Ciclista ha dit...

al menos tu has tenido guews de ir a correr que yooooo,,,, cero patatero

Carles Lara ha dit...

Al final has anat, eh???? jejejeje. Què tal el circuit?

Gabri ha dit...

El ciclocross té pinta de ser extra de dur....per això no ho he provat mai.
Segur que estas més fort que un roure i aviat tornes a posar-te un dorsal.
Saluti Km

Ernesto ha dit...

Llàstima que hagis anat a la darrera cursa... Per l'any vinent, més i millor!