Translate

dilluns, 4 de gener del 2010

Ciclocròs de Sant Julià de Vilatorta

Felicitar en primer lloc a la organització per l'excel·lent tasca. Circuit inmillorable, força segur, però emocionant i sobretot divertit. És al·lucinant que sigui la primera que organitzen i amb tant poc temps!

Arribem a la carrera M-30. Sortida despistat com sempre, mirant el rellotge quan l'arbrit pita. Surto destalonat i triguem uns 6 revolts a trobar cada un el seu lloc.. recordo alguna topadeta amb en Gallardo i un rastes que no havia vist mai. Per darrera en Gubi i un Ravet que apreten. Més o menys conformat passo la primera volta a uns 10 s de l'Alzina, que m'havia fet il·lusions de seguir, però 2 marxades de davant em fan posar seny i fre.

A le segona volta arriben les desgracies.. topada amb un tauló i... TERRA.. la roda del darrera feta un buit i en Gubi que s'acosta.. vaig frenat. Comencen els mals als ronyons. A punt de tirar la toballola un crit del meu cosí Xavi Costa em torna a posar en carrera, tot i que a cada frenada vaig derrapant de darrera i a les arrancades sembla que arrossegui una carrossa de la cavalcada. Al pas per meta cap arbrit diu res.. faltarà molt?? no puc ni mirar un crono que no he tingut temps d'engegar. En Gubi que m'atrapa, que el deixo passar.. que no el puc seguir, que ens atrapen els primers Elits, Carnisser i Ventura.. cullons quin mal el cul. Seguent pas per meta i em diuen 2 VOLTES... NO PUE SER!! 2 encara.. s'em faran eternes!! Aguanto el tipus i miro d'augmentar la cadencia per no fustigar més els ronyons.. sembla que milloro.. aguantant aquesta posició de pena arribo a la última volta.

Per sort ja s'acosten els 40 minuts i els arbrits em fan parar.. cullons que dur que és el Ciclocròs... ja no me'n recordava!!

Gràcies Mariona per les fotos! i quina currada de musical!!

2 comentaris:

Fam de Pedal / Calldetenes ha dit...

Ets un fiera!!!!
mes fots a www.famdepedal.com

Mariona ha dit...

Em va agradar molt venir-vos a veure, tot i que crec que vaig patir encara més jo que vosaltres jajajjaj... Fins aviat!