Translate

diumenge, 17 de gener del 2010

Rellinars

Sortida de nivell amb en Jordi i l'Enric pels rodals de l'Obac, fins a Rellinars i tornar a pujar pel paller de tot l'any i la Barata. Quin munt de camins i trialeres que hi ha per aquest tou de muntanya del massís de Sant Llorenç. L'intensió era fer una sortida de fons i crec que l'hem assolit, després de 4:20:00 pedalant i 1.400 m de desnivell positiu. He constatat una vegada més que les pedres i jo no parlem el mateix idioma i que les trialeres no em volen.. després de tastar 2 cops el terra he decidit per baixar de la bici a la més mínima amenaça. La curiositat ha estat en veure en què vaig més ràpid a peu que pedalant i molt més baix de pulsacions.. serà que estic agafant forma corrent?? no ho crec pas!! Hi ha hagut algun moment de la sortida en què l'enric i jo semblava que corressim una carrera per agafar la roda bona del Jordi, que sens dubte és el rei de les pedres! 4:20:00 / 65 km / 1.400 m / 110 ppm. A la internacional segueixo líder!