Translate

dimecres, 18 de març del 2009

How do I feel?

Suposo que amb l'arribada del bon temps ja començaré a fer algun km per fora a la vida real, ja sigui corrent o nedant. Però em costa deixar això del mon virtual. Enganxa, és divertit i posa fort! el diumnege vem fer 140 km per carretera (real!) i vaig notar unes sensacions com mai, pujant Montserrat en 28 minuts i estenalles de postres en 53 i podría anar més ràpid!

En el capítol virtual, també els resultats cada cop són millors. Estic intentant guanyar-ho TOT a nivell espanyol: Tot vol dir que en el Tour actual de 2 curses cada setmana, guanyar la classificació General, la Muntanya, els Sprints i inclús la tenacitat (quí fa més km) de moment m'està sortint bé.. no sense patir i esforç clar. Algú pot pensar que ha estat fàcil, però no. M'estic esforçant de valent i fer 200 km a la setmana dins un cuarto fosc no és gens fàcil! Ahir vaig pedalar amb un mal de panxa de tres parells... però havia de guanyar!! Ho ofereixo tot, tot el sacrifici pel nostre amic Lobo que ens va deixar practicant esport ara fa 1 mes i mig. Aquest Tour és en honor seu.

En el capítol internacional per fi he guanyat una etapa en el top dels tops! va ser el diumenge i vaig patir com un ..... de moment vaig primer, d'un centenar de bèsties de tot el món, però no crec que ho pugui mantenir.. hauré de centrar-me en la muntanya. que també em fa ilusió i esperar que un pirat com el Payne no em robi el mallot a l'última hora. Aquí la competència és molt gran.

Seguiré informant.