Translate

diumenge, 22 de novembre del 2015

Duatló de Sant Andreu de la Barca 2015

Arribo al circuit 2 hores abans, així que decideixo fer una volta al circuit de BTT o fins on arribi.. xino xano vaig seguint les marques i ja veig que la cosa té molta tela!!  molt de corriol.. i molta corva.. tot puja o baixa. Arribo fins al pont metàlic.. aprox un 30 % del circuit i ja veig que faré salat, així que mitja volta i arribo a box amb un 60 % reconegut i amb la confiança de què he repassat els trams ràpids.


Ens reunim tots els T-Bikers, colocació ràpida al BOX i a trotar. total 30 minuts de trote amb parada al bany que s'agraeix i unes sèries ràpides progressives fins a règims anaeròbics per anar dient al cos que això va en serio.

Avui he seguit un protocol de hidratació i suplementació diferent, bebent recuperador abans de la sortida a mode de hidratació i menjant barreta proteïca.. vaig acollonido.. ja que no es poden provar coses en dies D com avui.. però confiança sega.



Arribo a la linea de sortida i ja hi ha tot el ferro col·locat: Albert Soley, tots els Medinas, Jordi Bonet, Agustí Roc, Xavier Padrós, Joan Carles Castellà, Albert Torres... etc etc..

Sortida ràpida. El primer km és molt pla i surto a tot el què dona la màquina marcant el primer km a 3:14". Al arribar a la primera rampa la cosa ja no va tant bé.. perdo alguna posició, fins arribar a la posició 25.. a la baixada recupero una mica i arribo a la T1 en 22èna plaça.



Surto disparat amb la BTT però les cames noten la estrujada.. un mica saturat de àcid làctic.  Perdo alguna plaça i en recupero alguna.. m'atrapa el JC al km 5.. va més fort que jo .. em treu uns 100 m en la pujada i sembla que no va a més .. ara em començo a trobar bé.. "va que no se m'escapi" em dic.. aquí hi ha el podi de V1.  atrapo al Xavier Padrós, el paso en la rampa més dura.. poso el 42  i CRACK!!  cadena a terra!!  merda.. fi del duatló i cap a casa.. deprés em dedico a fer un run de 10 km i a animar a la gent..

A la propera més i millor amb cadena nova i ben muntada!