Translate

divendres, 10 de maig del 2013

Extreme Man de Salou 2013. Crònica.

Aquest any ha estat un half-ironman i una mica més: M'ha sortit de GPS 2.200 m nedant, 91 km +1.850m de bike i 21,2 km + 190 m de run.
A la sortida, no sé per quin motiu ens han tingut més de 13 minuts a la platja prenent la fresca tots apunt sense donar la sortida. A mi m'ha anat fatal. He agafat fred i hem arrencat amb el Xavi Boneta saltant per la sorra fins a la profunditat arribant a l'aigua fonda totalment asfixiat.. total que els primers 300 metres de natació els he fet amb un agobio terrible.. sense ser capaç de nedar continuo i incús havent de nedar esquena en alguns metres. total que fins la primera boia no he estat per la labor, perdent el grup del meu nivell.. després vinga a remuntar fins a l'extenuació. Surto de l'aigua ben marejat però ple d'energia ja que he rendit fatal. Transició sense problemes i arrancada de la bici amb ganes. els primers 20 kms a 40 de mitjana i avançant fins a 40 bicis.
Pujada a Alforja amb vent de cara. M'atrapa el Sergi Escobar.. impossible seguir el seu ritme.. A dalt el primer port també m'atrapa l'Agustí Roc, que no deu anar bé perquè aviat es queda i el deixo enrera. El segon port de Porrera és molt curt però amb rampa. El supero bé. sense avançar massa gent. Algú a dalt al port em crida que vaig el 15è. (not bad)
Últim port i 30 kms de baixada fins a Salou. A fondo a 50 i 55 en algun moment fins a la T2.

Al començar la mitja marató em ve una mica de baixón.. realment el circuit de run es cabrón amb molta corba dins el poble de Salou i després rectes inacabables amb vent de cara i no veig ningú al davant (ni darrera) i a sobre vent de cara fins al km 4. Després algun geni de l'organització s'ha inventat una rampeta de 3 paelles i 100 m de desnivell per acabar de fer-te veure la padrina. Al acabar la primera volta he pensat que seria incapaç de mantenir el ritme de 4'30" que porto fins ara.. però intento no pensar-hi i mica en mica van caient els kms fins al 21'2.. certificat de GPS Garmin!!  ;-)
Destacar el papelón del meu amic Xavi Boneta del MB Team que s'ha salido amb la bici fent el 2on millor parcial i ha aconseguit acabar 7è

Al final 49è de la general i 8è de la categoria.. si no faig més fallos podem estar al podi de V1M

Em quedo com a positiu que no he tingut res d'agulletes ni seqüeles (bona recuperació) i amb el 10è millor parcial de bike. Hem de millorar el RUN! i evitar agobios a l'aigua??

Video del Triatlón Channel.
Classificacions