Translate

dilluns, 11 de juliol del 2011

Triatló de Sant Pere. 3er.

Aquest diumenge els triatletes del club, Ernes Aguilar, Carles Roca i jo vem anar a Sant Pere Pescador per a disputar el primer Triatló Sprint de muntanya de la localitat. 230 inscrits i molt bon ambient.
A les 9 i pocs minuts, entre que uns arribavem al punt de sortida i altres es treien les xancles, fuet de sortida al estil Sant Fermin. M'ha agafat a tercera fila dins l'aigua ja per cert. L'Ernest també arrenca una mica destalonat i en Carles pitjor. Hem nedat una estona plegats amb l'Ernest, però després cadascú a la seva guerra.
Primers metres difícils.. m'entra aigua a la ullera dreta.. merda, com molesta.. apreto una mica, respiro amb el cap dret, no em concentro.. miro endavant i veig un trio que ha gambat molt ja.. "va vinga.. concentra't!" 
Amb aigua dins la ullera vaig agafant el ritme. Per fi uns peus, deixo de fer esses. Buff.. que ara m'ofego.. m'he oblidat de respirar.. quan deu faltar.. ara m'avança aquest del CW. Figueres. intento seguir sense èxit els seus peus. Per sort ja s'acosta el final del tram de 600 m. Sortida de l'aigua neta. 
"Vas el 15è!" crida un espontani.. "Gràcies!" que penso, però no puc dir fava. 8 minuts i poc..  amb el sentiment de no haver-ho fet bé. El primer nedador ens ha tret quasi 2 minuts!!!
T1 ràpida. Surto del box el 11è i de seguda m'atrapa l'Albert Torres. Va fort. El primer km xupo roda a sac, fins que comença a dubtar en les curves de grava. Anem atrapant esquenes amples i tal i com els atrapem es queden. Cap al km 4 atrapem al Carles del CN OLOT.. aquest ja no el deixem, però als trams tècnics va fatal. Jo la sorra i les curves vaig molt més relaxat i m'escapo, però a les recte m'atrapen. Cap al km 7 ja veig la moto de cap de cursa. Tal i com atrapem als tres primers, es queden. Arribem al Box l'Albert i jo, el Carles s'ha quedat.
Arribem al box amb un temps total inferior als 20 minuts per fer els 10 km de BTT. 
T2 ràpida de nou i sortim junts, però ja veig que patirem.. flato, mal de quàdriceps i pulsacions pels núvols.. 99 % i encara falten 2.500 metres!!.. respiro.. respiro.. em concentro en el poc estil que tinc.. braços avall penso.. (com diu el meu pare!!).. "vamos Chiquitín!" (aquesta és de l'Eneko de BKOOL, que li tinc promès el podi!) 
En el punt de canvi de sentit veig que l'Albert em treu 20 segons i el Carles s'apropa perillosament a uns 15 s i una pila de triatletes esperant cadàvers.. ai, ai , ai! que no aguantaré.. el flato remet, però el quàdriceps s'està quedant de pedra.. i quin mal que FA!!
Ara penso en el Pedro i tots els seus entrenos i sèries!! "han de servir d'alguna cosa".. m'atrapa el Carles, ja vaig tercer.... ara si que no em pot avançar ningú!! no m'atraveixo a mirar enrera.. ja arribem al poble.. "va que ja s'acava!" em dic.. Ara si que miro enrera.. no veig ningu: "fiuuuu!!" Apreto una mica.. tot el què dona.. última pujada.. "uf quin mal el quàdriceps!" aquí si que penso en tots els meus amics que m'han ajudat a arribar fins aquí: Enric!! Pere!! Jordi!!... m'emociono.. baixada despendolada per asfalt, gir de 180 º i recta triomfal!! ja estic al PODI!!  38 minuts i 30 segons, a menys de 1 minut del primer i 20 segons del segon.
Gràcies a TOTS! em pensava que no ho aconseguiria.
Després quasi caic a terra al creuar meta.. em refaig, comentar la jugada amb la famíla de l'Ernest (claca) i els primers corredors, estirar les cames 50 minuts més.. i podis.. quin matí més GUAPO!!
Gràcies a TOTS!!
Destacar el 62è lloc de l'Ernest amb 48 minuts i 25 segons i el 184 d'en Carles Roca amb 1hora i 5 minuts.


Natació Riu Avall. 20 º C. Sense Neoprè

Circuit BTT. Sentit Horari.
Cursa A Peu.


7 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats Màquina!! Llegint-ho m'ha agafat mal al meu de quàdriceps, quant d'esforç! Quina distància més curta no?

Jordi Quintana ha dit...

Ets un autèntic fora de sèrie Pep! Segueix amb aquesta il·lusió que pot amb tot i tots. Enhorabona!!!!!
Junior.

Fran ha dit...

Mira que ets animal...
Quedes tercer inclús "oblidan-te" de respirar, jejeje.

Enhorabona campió i dona-li repós a aquest quàdriceps!

Fran ha dit...

Per cert, Pep, deixa'm que saludi a en Quintana.

Ei Quintana! Jo sóc l'altre que no té res al cap que va fer la Pedals de Foc Non Stop. Ja m'hagués agradat saludar-te per terres araneses.

Per cert, apreta una mica al Pep que ja el tinc mig convençut de fer-la l'any vinent.

Enhorabona!!!

quimontmany ha dit...

enhorabona!!!!!

Presi ha dit...

felicitats.... ets un crack.

Eneko ha dit...

Vamos Chiquitín!!! Enhorabuena Pep!