Translate

diumenge, 1 de novembre del 2009

Doncs aquest any tampoc no faré massa CX.. seguint els passos d'en Carles Lara i d'en Sergi Mingote. El fet de trencar-me 2 braços, feina nova (GRACIES A DÉU!!!!), tenir una família de 4.... tot pesa.. i a més hauré de viatjar a Canaries.
Jo em trobo inmers en plena planificació Duatló de muntanya... Avui entreno de qualitat i quantitat pel duatló de Castellar. Les ganes que tinc per aquest duatló són grans.. a veure com va!
Per cert.. ja he fet 15.000 km desde 1 de gener.. si aquest any no guanyo algo més no tinc perdó!!

2 comentaris:

Ernesto ha dit...

com m'agrada aquesta foto... jejeje!!
vaja, a veure si demà sortirem quatre gats... :((((

Vinga Pep, fins després!

Miquel Gubianas ha dit...

uff, sortir en una foto amb aquest parell és algo que omple! salut cracks, ens veiem a Lleida