Translate

diumenge, 22 de novembre del 2009

Tot no pot ser!

DUATLÓ DE CASTELLAR
Avui les cames han dit prou! Tot estava apunt, els entrenaments, la preparació, les sensacions.. tot semblava que seria perfecte, i de fet m'he trobat molt bé amb la BTT pujant a Cadafalch i fins a Sant Sebastià amb els tres del davant.
Hem començat a córrer tots 3 junts i al començar a baixar.. nyec! el quàdriceps dret ha petat... quin mal! he patit de valent tot el tram de baixada.. de pujada anava millor, però amb un mal terrible. A la baixada del pic del vent m'ha començat al quàdriceps esquerre també.. he arribat a baix a Sant Sebastià el 15è i com una vella.. em passaven els corredors per sobre les orelles.
Al pujar a la bici, el mal ha anat reduint i he pogut tornar a apretar.. al final 7è i molt de dolor.
Temps total de 2:42, mentre que el 2007 vaig fer 2:35..
el diagnòstic: TRANCAMENT FIBRILAR A AMBDÓS QUÀDRICEPS!
El fisio m'ha felicitat per haver seguit corrent tot i el dolor.. diu que no tenim res el cap.. i potser té rao.
Malgrat tot he guanyat el Short Tour de la internacional. (potser per això he petat avui)
a partir d'avui a estirar cada dia!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Pep, sóc l'Anna del Centre Excta. de Castellar. Et vaig rebre en l'arribada. Dessitjo que tinguis una recuperació molt ràpida i puguis continuar de valent. ¡¡ Ànim !!. T'esperem l'any vinent.

Ernesto ha dit...

Vinga Pep! a recuperar ara! sigues bon nen i d'aqui 4 dies tornes a cremar els rodillos!

Miquel Gubianas ha dit...

tu no eres el de la costella trencada al ciclocròs del 2007?

aquí no para ni cristo!