Translate

dimecres, 12 d’agost del 2009

VACANCES!!

foto fresca d'aquest matí saltant a l'aigua. En tinc una igual de fa un any!
Avui, amb el meu mànager i entrenador de tota la vida, un tal pare, hem pujat al Carlit. 3 hores i ja erem dalt i per la cara Nord!! tot baixant havia de completar els meus 3.000 metres de natació per a preparar el tri de banyoles, així que he parat a l'Estany dels forats a 2,500 m d'alçada a cumplir l'entreno. Per fer 3.000 m amb els 5ºC que estava l'aigua me les he vist magres, però al final he complert! (SI HOME!!!!!) Res que aquests dies estic acumulant cansament que no veigis. Ahir 150 km i 4000 m de desnivell. per la zona de l'Ariege: (Col de Solombrie, Peguere, Crouzette, Agnes, Lers...), Ara estic fet caldo. Però demà vull fer una altre tirada de + de 100. ja veurem!

2 comentaris:

Aleix ha dit...

SI JO ESTIC FET CALDO...NO EM VULL IMAGINAR COM HAS KEDAT TU!!!SEGEUIX AIXI CRACK!!!

Edu Gomez ha dit...

Ufff!!!! No veas que bien te preparas,hay que tener voluntad para nadar con el agua tan fresquita.

Saludos y suerte en tus competiciones.