Translate

dijous, 29 de gener del 2009

Competició Internacional

Avui he tornat a fer una altra cursa d'aquestes de la lliga internacional de rodillo. Hi ha un bon pique entre danesos, holandesos, anglesos i alemanys.. i jo per allà al mig fotent la tabarra. Avui tot anava molt bé seguint el ritme d'un holandès de 100 kg en un circuit amb constants tobogans amb rampes de fins el 10 %, però al km 10 se m'ha acabat la gasolina.. xof.. total que m'he cascat els 10 km restants en solitari.. si, si, sense xupar roda.. la potencia s'ha disparat i les pulsacions també. Al final he fet segon a la etapa i el millor de tot és que vaig segon de la general INTERNACIONAL!! la llàstima és que aquests sonats danesos, el diumenge es fulminaran el meu temps, però de moment que me quiten lo vailao tu!

Routier: demà aniré tou! però faré el què podré!

2 comentaris:

XAVI NOVELL ha dit...

Pep ets el nostre representant , així que endavant les atxes i fote'l-hi fort ... vull la senyera a dalt de tot !

salut xavalote.

Ernesto ha dit...

Pep, quines coses més rares però segur segur que enganxa, jejeje
Per cert, l'altre dia vaig estar veient un triatló, però molt raro... no m'ho esperava així... ja t'ho contaré.