Translate

diumenge, 21 de desembre del 2014

Campionat de Catalunya de Ciclocròs. Manlleu. 2014.

2 graus, boira, terreny ben xop, fang... o sigui millor dia impossible per un ciclocròs autèntic.

Surto l'últim i calço malament el peu. Des de cua de grup comencem a remuntar. Amb el Tió una estona, però al arribar al fang ja em marxa.. que dolent i patós que soc ...



A la segona volta sembla que vaig entrant en calor i les ppm van pujant. Atrapo un grup amb en Rota, Doninga, Emili.. i a la recta d'asfalt els passo fàcil. Al entrar al camp, a la 6 ena corba em salta el tubular i apa.. "sacabóo!"  per poc no decideixo plegar, ja que per colmo avui era l'únic dia que havia deixat les rodes de recanvi al cotxe.. per sort amb un atac de rauxa soc capaç de tornar a cavalcar el tubular.. "au, ara vés i a veure quan torna a saltar"  ben acollonido vaig marxant, però les pulsacions ja no pugen.. és allò que es diu anar fora de cursa.. m'atrapen els primers de V-50 i em dedico a jugar al fang i a animar al Bernat del Pino i companyia.


Al final arribo a meta el 23.. de pena..

és ben bé que no es pot estar a tot arreu. Ara ja em centraré en la Marató de Sabadell. uns dies de calma i bons entreno.. els necessito per sentir-me fort de nou.