Translate

dissabte, 24 de novembre del 2012

MB Team

Miquel Blanchart Team:

Aquest any 2013 tindré el gran plaer de defensar els colors de l'equip del meu gran amic i immens triatleta el Miquel Blanchart. És un equip format per joves promeses i grans persones a la vegada amb moltes ganes de fer les coses bé.. he de confessar que em fa una il·lusió immensa i estic més motivat que mai per ajudar i fer les coses millor que mai. Jo correré en la categoria V-40 per primera vegada a la vida ja que encara en tinc 38.. però em sento tant jove com el més junior de l'equip. Sé que no hi tinc res a pelar amb la classe i la juventut del team, però intentarem aportar en TOTS els aspectes possibles.. tot suma ja saveu i el fet de sentir els colors d'un equip sempre ajuda a millorar.. ni que sigui per pujar un puntet més!

No m'enrotllo més i us presento als cracks de l'equip:

Miquel Blanchart (el Líder)

Llibert Fortuny (el mànager i l'harmonia del TEAM)

Guillem Rojas (la jove promesa)

Juanjo Aguero (el peix potent)

Ismael Parrilla (el ciclista nedador)

Manel Vaca (l'atleta polivalent)

Xavi Boneta (el rodador volador)

Pep Tatché (jo  ;-)))
Anirem informant..

1 comentari:

Luis ha dit...

Enhorabona Pep, en aquest esport el combustible numero 1 es la motivació i amb la que tindràs aquest any segur que pujaràs un altre esglaó, que tinguis sort i et respectin les lesions, salut.