Translate

dilluns, 1 d’agost del 2011

Triatló de Malgrat de Mar

.
420 participants en la 10ena edició d'aquest triatló de Malgrat de Mar.
Bon ambient, bona organització i bones meduses per a començar, que sumades a les patacades dels més cremats i a la meva poca pràctica en el mar m'han fet empassar aigua un parell de vegades. Al final el grup s'estira i puc nedar còmode i sortir de l'aigua el 10 o 11. Faig la Transisió T1 ràpida, doncs ja tenia les sabates lligades als pedals i surto el 6è del Box. Atrapem a gent, però MERDA! no puc pujar pinyons! em patina el Grip Shift al anar tot mullat i haver posat oli ahir.. merda que això es complica.. puc baixar pinyons però no pujar-los. Mentre es pla cap problema, però al començar les rampes em fa aturar, agafar un bon grapat de fullaraca i aixugar-ho tot. Amb aquestes he perdut concentració i ja m'ha atrapat en Albert Torres.. crack en la bici.. li perdo uns metres que ja no recupero.. a la baixada un parell de dubtes em fan ser conservador.. no vaig ficat en cursa.. malgrat tot al pla atrapo al que em diuen que va 4art. surto del box T2 ràpid de nou i ja vaig tercer. Al córrer m'espera el Ruben, que em segueix amb la bici i m'anima em va cantant tot el desenllaç de la cursa i m'anima.. i m'anima.. i no para d'animar! Gràcies Fill meu!!. 
M'atrapa el Lluis López del CNMataró.. no el puc seguir.. de tota manera estic al calaix M-30.. última apretada.. el pulsómetre no ha baixat de 97 % de ppm durant el córrer. Al final 51:23 a menys de 1 minut del primer i a 16 s del tercer! Curiós que he fet el mateix crono que l'any passat però tinc la sensació i no només és una sensació, que he pencat més!! l'explicació està en el canvi de recorregut: més llarg! millor! ;)

BALANÇ: Satisfet per el tram de run, però una mica emprenyat amb la mecànica, he nedat millor que mai, he corregut com les bones ocasions, però hagués pogut pencar més amb la BTT.. a la propera ho faré millor!

Més fotos i classificacions:



entrada a l'aigua després de correr 100m per la sorra..quines ganes tots:  alguns encara no sabiem que hi havia meduses!!

Sortida de l'aigua dels 2 primers: S'HA DE NEDAR FINS EL FINAL!! RES DE CAMINAR! és més ràpid!!

1er i 2on sortint.


surto el 10 de l'aigua

l'Albert Torres surt el 15 de l'aigua.. marejat?

Sprint final de l'Albert 2on!

Sprintant amb les orelles!

podi master

3 comentaris:

Carles Lara ha dit...

Enhorabona crack! Molt bona triathló. L'Albert Torres és colega meu i aquest any us ho posarà difícil, que ho sé jo jejejej

Cuida't crack!

Pep Tatché ha dit...

l'Albert és un crack de la bici.. que ha aparegut aquesta temporada.. tothom que em trobo que em fot canya a passat per les teves mans Carles!! què els hi dones??

Fran ha dit...

Enhorabona, campió. Es comencen a recollir els fruits de tantissim entrenament, eh?

Força i endavant!!!