Translate

diumenge, 20 de desembre del 2009

Cursa del PAVO de Sant Pere

Doncs ja m'he estrenat en el món de les socials de carretera. Bones sensacions i la impressió de què hagués pogut rendir més. Al menys això diu el pulsòmetre, que marca que he petit la meitat que en una cursa de CX.
El fet de ser novato m'ha fet pecar de prudent i ni m'he enterat de què hi havia gent escapada.
He arribat amb el grup, cap al davant i amb ganes d'esprintar amb semi èxit.
Segons fonts no oficials he fet el 10 de la general i 3er M-30, però no m'ho crec massa. Com diu en C. Lara no ens ha tocat ni una ploma del pavo!
Content de poder pedalar al costat de màquines com en Jordi Soler(3er), en Roger Argeleguer, Morales, Carles Lara, Cobra McKafe, Marc del Rabet Bike, i tants d'altres..
A Sabadell hauré de lluir més! ;)
I en la Internacional segueixo de líder, vol dir que seguirem lluint mallot.. ja m'ha confesat en Morales que li agradava.

1 comentari:

Mc Afee ha dit...

Hola Pep,

La veritat que aquesta cursa te el seu encant. Jo m' he despenjat del grup a la 3a volta, ja que en aquestas alçades de la temporada anterior, anava força bè per aguantar les apretades que es foten en les pujades. Encara em falta agafar la força a les cames per poder pujar i rodar amb major potencia.

Finalment ens em enganxat un grup de 11 o 12 corredors, i es quan he notat que les cames anaven en els plans, ara quan arribaven les pujades, no hi havien. Estic en la fase de encara no fer series, que ja vindran.

Enhorabona al Jordi Soler, que sempre esta en totes, i a tu per haver-te estrenat en una cursa de "ostia limpia".

Adeu