Translate

divendres, 27 de febrer del 2009

S'acaba la 1era lliga 2009 virtual

Avui a les 7:00 a.m., he fet el meu últim intent a la lliga virtual. Es tractava d'un port que hi ha a Madrid i es diu la Cruz Verde, per allà a la zona de l'Escorial. 9,5 km i 322 m de desnivell (3,3%) amb rampes del 10%. Modalitat de Video Real! una currada del nostre amic Makinolo que va gravar la pujada amb el seu cotxe i la seva càmera! Escalfo, pujant el port suau i acabant a tope... descanso 5 minuts i a SAC! ahir vaig fer la prova d'esforç i em va dir el metge que podia fer 400 w, així que he intentat mantenir-los, però al km 4 ja he vist que no aguantaria, així que he afluixat. Al final he superat el meu propi temps en 20 segons el premi la muntanya i en uns 45 s el total. I de postre he guanyat l'esprint.. no m'ho esperava. Bé no cantem victòria que fins el diumenge algú encara em pot superar, tal i com ja em va passar fa 15 dies en els descensos.. no es pot dir blat fins que no és al sac i ben lligat! Temps total= 18:11,9 Mitjana = 31.4 km /h Potència = 381 Wat Cadència = 84 rpm Pulsacions mitjanes = 155 Apa ja vaig ben tou per tot el cap de setmana! i demà em toca una etapa de 2 hores i 15 min al rodillo! buff! es dura la vida del rodillero internacional!

3 comentaris:

Joan Carles Castellà ha dit...

Estas fet un mostru Pep!!!
Segur que les pujades "reals" del cap de setmana passat t'han anat bé!!!
Sort a la lliga company!!!

Lluis Ciclista ha dit...

Al final TOP-10 !!!! en el Pto. de la Cruz Verde y en la la general de la division B ji ji ji

Pep Tatché ha dit...

Gràcies Joan Carles.
Evidentment que les pujades amb tu i les rodades en pla a la teva roda, m'han ajudat! ets una màquina!

Routier: té molt mèrit la teva classificació amb un imagic-08. No dubtis que amb un imagic vell estaries a dalt de tot.